STALKER [jesień] - Bunkier Wojkowice

Idź do spisu treści

Menu główne:

GRY OTWARTE
---------------------------------------------------------------

STALKER - LARP/ASG [jesień]

Inspirowana grami i książkami z serii "STALKER" airsoftowa gra fabularna. Każdy uczestnik na początku wciela się w rolę samotnika szukającego zarobku i chcącego poznać ZONE. 
Zaczynając skromnie z minimalistycznym wyposażeniem losowanym na starcie, z czasem zodbywa się lepszy ekwipunek, broń i pancerz. Można dołączyć do różnych ciekawych frakcji, wykonywać masę zadań otrzymanych od NPCów, poszukiwać skarbów, polować na mutanty .... i tak dalej. Każdy tworzy własną postać na podstawie podejmowanych decyzji. Każdy gra jak ma ochotę i robi to co lubi.

WSZELKIE INFORMACJE DOTYCZACE ZASAD GRY ZNAJDZIECIE NA TEJ STRONIE, ALE ZAPISY I AKTUALNOŚCI ZAWSZE ZNAJDUJĄ SIĘ NA FB W NASZYCH WYDARZENIACH:
https://www.facebook.com/Bunkier-Wojkowice-1493756384208238/events

WAŻNE: Jeśli nie masz fejsa, to możesz zapisać się bezpośrednio u mnie za pomocą sms pod nr 792 813 701. Wystarczy: nazwa wydarzenia, imię, nazwisko, frakcja, wariant z cennika.
---------------------------------------------------------------
 
NOWOŚCI NA 15 EDYCJĘ

[Tutaj będę umieszczał zmiany i nowości by zaawansowani gracze nie musieli szukać. Jednak zerknijcie przed eventem by być na bierząco]

ZMIANY JUŻ PRZYGOTOWANE:
1. całkowita przebudowa frakcji Mutantów. Nowe umiejętności, nowa karta postaci, nowe mutacje i rozbudowana ścieżka rozwoju. Przygotowaliśmy wiele różnych "broni" dla mutantów, które będą mogli używać posiadając odpowiednią mutację. Rozbudowaliśmy też nie co zadania frakcyjne by mutki miały co robić po za polowaniem na samotników ;)
2. Szczepionka jako przedmiot. Rozwinęliśmy jej zastosowanie i wprowadziliśmy fabularną możliwość produkcji. 
3. Skrzykawki z dziwnymi substancjami - dodatkowe przedmioty dające różne bonusy i urozmaicające zabawę.
4. Specjalne trunki u Barmana - dające różne bonusy
5. Nowe perki do zdobycia u NPCów. Dające rózne ciekawe bonusy i pozwalające na użytkowanie nietypowych broni i sprzętu (shurikeny, katany, nunchaki itp.)
 
---------------------------------------------------------------
FRAKCJE

WAŻNE INFORMACJE
1. na start każdy zaczyna jako samotnik.
By dołączyć do bandytów, monolitu, powinności, wolności, wojskowych i ekologów trzeba wykonać specjalne misje rekrutacyjne u dowódcy wybranej frakcji (jeśli myślisz o dołączenia do tej frakcji to weź w zapasie odpowiedni strój/dodatki by się przebrać
2. będzie opcja założenia nowej frakcji (trzeba wykonać odpowiednią linię questów)
3. Istnieją fabularne możliwości zmian frakcji.
---------------------------------------------------------------
NPC

NPC gracz - może nim zostać każdy z was. Oczywiście preferujemy osoby które już były na wcześniejszych naszych STALEKRACH, bo pełna znajomość zasad i obiektu jest bardzo przydatna.
A z wiadomych względów pierwszeństwo w roli danego NPCa, ma zawsze osoba, która już nim była wcześniej
W skrócie NPC gracz do postać specjalna z własnymi niepowtarzalnymi misjami. Ich wykonywanie zazwyczaj wymaga pomocy innych graczy. Oczywiście nie za darmo
A co najważniejsze, wykonywanie misji odblokowuje różne przydatne funkcje i rozwija całą frakcję (np. kowal może wytwarzać otuliny, alchemik bandaże, a wędrowiec odblokowuje całą mapę itp itd)
Oczywiście NPC gracz może wykonywać wszystkie "normalne" misje, oraz funkcjonuje jak każdy inny (leczenie, handel, walka itd)
------------------------------------------------------------------------------
NPCe gracze do wyboru:
KOWAL/RUSZNIKARZ
- wykonuje misje niezbędne do poznawania przepisów do tworzenia różnych przedmiotów
- poszukuje podzespołów i zleca to innym graczom
- tworzy przedmioty i sprzedaje
GŁÓWNY MEDYK
- prowadzi szpital, leczy rannych, zleca misje w celu zdobywania zapasów medycznych
- otrzymuje specjalne misje w celu rozwoju szpitala i zdobywania przedmiotów pomagających w działalności szpitala.
DOWÓDCA EKOLOGÓW
- pomaga głównemu medykowi
- zleca misje ekologom i innym frakcjom
- prowadzi badania nad anomaliami, mutantami itd (dają różne bonusy dla całej społeczności biurowca)
WĘDROWIEC/PODRÓŻNIK
- odkrywa mapę i przeprowadza zwiad (osobiście i z pomocą graczy)
- może sprzedawać mapy stref (ale dopiero po odblokowaniu jakiejś strefy)
- zdobywa informacje o lokalizacji specjalnych przedmiotów
POSZUKIWACZ SKARBÓW
- poszukuje wskazówek, map i wykonuje zagadki w celu pozyskiwania skarbów
- zdobywa artefakty i przedmioty specjalne
KAPŁAN BOJOWY (mamy strój kapłana)
- wspiera sojuszników i zwiększa morale
- poszukuje specjalnych miejsc i zdobywa różne moce np: przyśpieszanie leczenia rannych, zamiana wody w colę itp
- mutanci przed nim uciekają i nie mogą go zranić (wyjątek to mutant ALFA)
BARMAN (tylko dla bardzo zaawansowanego gracza)
- sprzedaje przedmioty z kantyny
- zleca misje w celu pozyskiwania zapasów jedzenia/picia
- prowadzi hazard, turnieje i pojedynki
ZBROJMISTRZ (tylko ktoś z Bunkra)
- handel przedmiotami ze zbrojowni
- zleca misje w celu pozyskiwania zapasów broni i amunicji
- zaopatruje żołnierzy
DOWÓDCY: BANDYTÓW/MONOLITU/POWINNOŚCI
- otrzymują specjale misje frakcyjne
- prowadzą rekrutację
- zlecają misje i zadania podwładnym
Zapraszam chętnych do zgłaszania się w komentarzach 
---------------------------------------------------------------
STYLIZACJA 

Ważnym elementem każdego LARPa to wygląd graczy. My nie jesteśmy super wymagający, ale to nie znaczy, że nie jest to ważny element imprezy. Czasami wystarczy dosłownie stary ciuch ze strychu czy lumpeksu. Stare dziwne przedmioty przyczepione do paska, stara torba itp itd. 
Wszystko co kojarzy się wam z latami 80tymi, post apo i survivalem.
Unikamy nowego wojskowego munduru. Jeansy i dres lepiej się sprawdzi.


---------------------------------------------------------------


STREFA GRY 

Możemy się pochwalić największym kompleksem airsoftowo-paintballowym w kraju. 
Pomaga to bardzo w organizacji tak dużego i rozbudowanego eventu. 
Frakcje mają własne bazy i strefy wpływów, mutanci grasują  w bunkrze i piwnicach biurowca. 
Na dodatek jest sporo możliwości by unikać walki, skradać się i organizować zasadzki. 
Teren jest bardzo urozmaicony: las, poligon, ogromna skarpa, forty, wieżyczki, okopy, ogromny bunkier i 5 piętrowy biurowiec.


---------------------------------------------------------------


LIMITY MOCY REPLIK 

Na tym evencie (wyjątkowo jak na nas) można strzelać w trybie "AUTO". Choć ze względu na ceny amunicji nie jest to opłacalny trym ostrzału ;)

WAŻNE: na tym evencie można używać TYLKO naszej amunicji. Wiele marek i wag do wyboru. Amunicja jest elementem ekonomii i ważnym czynnikiem balansującym rozgrywkę.

---------------------------------------------------------------
CENNIK  (na poprzednim) 

Zapisy i wpłaty są podzielone na 3 tury.
Im wcześniej się zapiszecie i opłacicie uczestnictwo, tym lepszą cenę otrzymacie.
Dzięki wpłatom w I i II turze będziemy w stanie lepiej oszacować ilość uczestników i lepiej się przygotować.
No i zapisy na miejscu będą szybsze
Pozwala to tez na zachowanie zeszłorocznych cen.
--------------------------------------------------------------------------------
PRZELEW :
mbank: 02 1140 2004 0000 3602 7409 3321
TYTUŁ "STALKER imię i numer z listy"
(musi wpierw być STALKER, a potem wystarczy imię i numer bo łatwo się to powiąże z właściwym uczestnikiem. Nazwisko nieobowiązkowe)
BLIK na tel 792 813 701 (w tytule imię i numer z listy uczestników)
NA MIEJSCU jak zawsze gotówka lub BLIK.
---------------------------------------------------------------
ZASADY

Wiem, że zasad jest dużo i mogą początkowo przytłaczać, ale z reguły są one "realistyczne" i logiczne. Nie trzeba znać wszystkich na pamięć by zacząć zabawę, a z czasem każdy nauczy się ich w naturalny sposób. Jednak warto poznać ich jak najwięcej, by nie było zdziwienia gdy przeciwnik robi coś nietypowego, albo by nikt z was za dużo nie stracił poprzez nieznajomość jakiejś ciekawej mechaniki mocno ułatwiającej życie. 
ALE NAJWAŻNIEJSZE to .... nie bójcie sie pytać. NPC są by pomagać, a zaawansowani gracze z chęcią wesprą, albo nawet wspólnie coś podziałają. Niektóre frakcje wręcz specjalizują się w pomocy nowym i wprowadzaniem ich w świat STALKERA.
---------------------------------------------------------------


PLAN IMPREZY:
8:00 - 10:00 "lotny start" (dołączyć można w dowolnym momencie)
17:00 - koniec (nie trzeba być do końca - zapisu postaci można dokonać w dowolnym momencie)

LIMITY FPS jak na grafice powyżej.

MAGAZYNKI:
- real/low/midcapy
- hi-capy TYLKO gdy są nietypowe i nie mamy midów w wypożyczalni.
- boxy TYLKO w RKMach (repliki karabinów maszynowych zasilanych taśmowo, M60, PKM itp).

POZOSTAŁE ZASADY:
- wiek 12-18 lat - pisemna zgoda opiekuna - wzór jest tutaj: 
- CQB - obowiązek używania twardej osłony twarzy
- okulary/gogle tylko atestowane (zakaz siatek)
- dozwolone HPki
- możliwe lotne chrono podczas gry
- osoby łamiące zasady gry i oszukujące zostają wykluczane z imprezy (permabany też już nie jeden otrzymał).

UWAGA + 10zł dla osób które nie wpiszą się prawidłowo na listę uczestników!
---------------------------------------------------------------
 
Wróć do spisu treści | Wróć do menu głównego