NPC gracz - może nim zostać każdy z was. Oczywiście preferujemy osoby które już były na wcześniejszych naszych STALEKRACH, bo pełna znajomość zasad i obiektu jest bardzo przydatna.
A z wiadomych względów pierwszeństwo w roli danego NPCa, ma zawsze osoba, która już nim była wcześniej
W skrócie NPC gracz do postać specjalna z własnymi niepowtarzalnymi misjami. Ich wykonywanie zazwyczaj wymaga pomocy innych graczy. Oczywiście nie za darmo
A co najważniejsze, wykonywanie misji odblokowuje różne przydatne funkcje i rozwija całą frakcję (np. kowal może wytwarzać otuliny, alchemik bandaże, a wędrowiec odblokowuje całą mapę itp itd)
Oczywiście NPC gracz może wykonywać wszystkie "normalne" misje, oraz funkcjonuje jak każdy inny (leczenie, handel, walka itd)
------------------------------------------------------------------------------
NPCe gracze do wyboru:
KOWAL/RUSZNIKARZ
- wykonuje misje niezbędne do poznawania przepisów do tworzenia różnych przedmiotów
- poszukuje podzespołów i zleca to innym graczom
- tworzy przedmioty i sprzedaje
GŁÓWNY MEDYK
- prowadzi szpital, leczy rannych, zleca misje w celu zdobywania zapasów medycznych
- otrzymuje specjalne misje w celu rozwoju szpitala i zdobywania przedmiotów pomagających w działalności szpitala.
DOWÓDCA EKOLOGÓW
- pomaga głównemu medykowi
- zleca misje ekologom i innym frakcjom
- prowadzi badania nad anomaliami, mutantami itd (dają różne bonusy dla całej społeczności biurowca)
WĘDROWIEC/PODRÓŻNIK
- odkrywa mapę i przeprowadza zwiad (osobiście i z pomocą graczy)
- może sprzedawać mapy stref (ale dopiero po odblokowaniu jakiejś strefy)
- zdobywa informacje o lokalizacji specjalnych przedmiotów
POSZUKIWACZ SKARBÓW
- poszukuje wskazówek, map i wykonuje zagadki w celu pozyskiwania skarbów
- zdobywa artefakty i przedmioty specjalne
KAPŁAN BOJOWY (mamy strój kapłana)
- wspiera sojuszników i zwiększa morale
- poszukuje specjalnych miejsc i zdobywa różne moce np: przyśpieszanie leczenia rannych, zamiana wody w colę itp
- mutanci przed nim uciekają i nie mogą go zranić (wyjątek to mutant ALFA)
BARMAN (tylko dla bardzo zaawansowanego gracza)
- sprzedaje przedmioty z kantyny
- zleca misje w celu pozyskiwania zapasów jedzenia/picia
- prowadzi hazard, turnieje i pojedynki
ZBROJMISTRZ (tylko ktoś z Bunkra)
- handel przedmiotami ze zbrojowni
- zleca misje w celu pozyskiwania zapasów broni i amunicji
- zaopatruje żołnierzy
DOWÓDCY: BANDYTÓW/MONOLITU/POWINNOŚCI
- otrzymują specjale misje frakcyjne
- prowadzą rekrutację
- zlecają misje i zadania podwładnym
Zapraszam chętnych do zgłaszania się w komentarzach