GROM [25.02] - Bunkier Wojkowice

Idź do spisu treści

Menu główne:

GRY OTWARTE
---------------------------------------------------------------
"GROM" taktyczny mikromilsim [25.02]

"GROM" to najbardziej asymetryczny mikromilsim jaki organizujemy z masą ciekawych i nietypowych mechanik gry.
2 frakcje radykalnie różniące się stylem działania => Antyterroryści i Rebelianci 

"GROM" charakteryzuje się kilkoma fajnymi rozwiązaniami:
- dużo zdań pirotechnicznych (wyrzutnia rakiet, wezwanie nalotu, wysadzanie punktów strategicznych itp.
- zróżnicowany poziom trudności zależnie od frakcji
- ciekawe i niestandardowe misje (deszyfrowanie wiadomości, poszukiwanie uranu, rozminowywanie itd.)
- jeden długi scenariusz bez przerw, ale każdy uczestnik i oddział może odpocząć w strefie bezpiecznej.

WSZELKIE INFORMACJE DOTYCZACE ZASAD GRY ZNAJDZIECIE NA TEJ STRONIE, ALE ZAPISY I AKTUALNOŚCI ZAWSZE ZNAJDUJĄ SIĘ NA FB W NASZYCH WYDARZENIACH:
https://www.facebook.com/Bunkier-Wojkowice-1493756384208238/events

WAŻNE: Jeśli nie masz fejsa, to możesz zapisać się bezpośrednio u mnie za pomocą sms pod nr 792 813 701. Wystarczy: nazwa wydarzenia, imię, nazwisko, frakcja, wariant z cennika.
---------------------------------------------------------------
Antyterroryści vs Rebelianci

Osobiście nie słyszałem o milsimie tak bardzo zróżnicowanym i asymetrycznym. Ale niech ta tabelka mówi sama za siebie :)

 
 
---------------------------------------------------------------
ZASADY

Po za standardowymi naszymi zasadami jest kilka wyjątkowych:
1. TRYB AUTO dla większości replik
2. AMUNICJA:
- max 4 magazynki do repliki głównej i 2 do bocznej
- w magazynkach 32kule (szturm, PMy)
- 10 kul dla snajp
- 300 kul w boxie dla RKMów zasilanych "taśmowo"
- możliwość posiadania dowolnej ilości amunicji przy sobie ALE ŁADOWAĆ magi można TYLKO w wyznaczonych miejscach.
3. "DESANT", czyli ograniczona możliwość przemieszczania się po obiekcie w formie "przelotu helikopterem" i zrobienie desantu w wyznaczonych miejscach. Ale zawsze za pomocą specjalnej flagi.

---------------------------------------------------------------

STREFA GRY 

Możemy się pochwalić największym kompleksem airsoftowo-paintballowym w kraju. 
Pomaga to bardzo w organizacji tak dużego i rozbudowanego eventu. 
W pełni wykorzystamy nasz obiekt: okopy, wieżyczki i forty są punktami strategicznymi, bunkier będzie twierdzą, a w biurowcu będą się toczyć walki na wszystkich piętrach, oraz prowadzony będzie ostrzał z okien.

 
 
---------------------------------------------------------------
 
 
---------------------------------------------------------------
WEJŚCIÓWKA PROMOCYJNA DLA:
- zapisani do 12.02
- grupy >=5os
- uczniowie i studenci

 
 
---------------------------------------------------------------
9:00 - zapisy, chrono i rozgrzewka
10:30 - odprawa i start
16:00 - koniec

LIMITY FPS jak na grafice powyżej.

MAGAZYNKI:
- real/low/midcapy
- hi-capy TYLKO gdy są nietypowe i nie mamy midów w wypożyczalni.
- boxy TYLKO w RKMach (repliki karabinów maszynowych zasilanych taśmowo, M60, PKM itp).

POZOSTAŁE ZASADY:
- wiek 12-18 lat - pisemna zgoda opiekuna - wzór jest tutaj: 
- CQB - obowiązek używania twardej osłony twarzy
- okulary/gogle tylko atestowane (zakaz siatek)
- dozwolone HPki
- możliwe lotne chrono podczas gry
- osoby łamiące zasady gry i oszukujące zostają wykluczane z imprezy (permabany też już nie jeden otrzymał).

UWAGA + 10zł dla osób które nie wpiszą się prawidłowo na listę uczestników!
---------------------------------------------------------------
 
Wróć do spisu treści | Wróć do menu głównego