"PUSTYNNA BURZA"[] - Bunkier Wojkowice

Idź do spisu treści

Menu główne:

GRY OTWARTE
---------------------------------------------------------------
"PUSTYNNA BURZA 1991" v4.0 mikromilsim [27.08]


"Pustynna Burza 1991", który będzie nawiązywał do Wojny w Iraku i obalenia Saddama Husajna.
Mikromilsim składa się z wielu misji (główne i poboczne), których cele będą znajdować się w bunkrze i na poligonie.
Rywalizować będą 2 frakcje: USA i IRAK
Obie frakcje będą miały zadania zarówno ofensywne jak i defensywne (np. wysadzanie punktów strategicznych, ewakuacja rannych, zwiad, egzekucja Husajna, plądrowanie skarbca itp itd......)
WAŻNE - impreza odbędzie się w stylu tegorocznych mikromilsimów. Więcej, dłużej, ciekawiej ...
- 2x dłuższy (4 długie scenariusze)
- gra do 18:00 (ale można skończyć w dowolnym momencie)
- sporo misji pobocznych dających różne bonusy dla całej strony konfliktu, lub poszczególnym oddziałom.
- przerwy na posiłek (ogarniemy ognisko i kijaki)
- VIProomy na wyłączność dla najliczniejszych ekip (mamy 5 przygotowanych)
- nowy cennik na mikromilsimy i promocje dla osób wpisanych wpierwszej turze
EKSTRA rozbudowane misje i zadania dla grup >=4 osób.
Gracie ile chcecie. Choć im więcej tym lepiej
Osoby mające ograniczenia czasowe mogą w dowolnym momencie zakończyć zabawę.

STYLIZACJA (więcej info w wydarzeniu)

Gracze początkujący poznają ASG z najlepszej strony, a zaawansowani będą mogli wykonywać najtrudniejsze misje i wyzwania.

Grupy 4 osobowe i większe otrzymają własne zadania i misje poboczne.

Gra składa się z 4 długich scenariuszy (90+90+90+60 min). Będzie przerwa na posilenie się (przygotujemy ognisko).


WSZELKIE INFORMACJE DOTYCZACE ZASAD GRY ZNAJDZIECIE NA TEJ STRONIE, ALE ZAPISY I AKTUALNOŚCI ZAWSZE ZNAJDUJĄ SIĘ NA FB W NASZYCH WYDARZENIACH:
https://www.facebook.com/Bunkier-Wojkowice-1493756384208238/events

WAŻNE: Jeśli nie masz fejsa, to możesz zapisać się bezpośrednio u mnie za pomocą sms pod nr 792 813 701. Wystarczy: nazwa wydarzenia, imię, nazwisko, frakcja, wariant z cennika.
---------------------------------------------------------------
SCENARIUSZE I MAPY

Przed imprezą umieścimy podstawowe informacje byście wiedzieli na co możecie liczyć.
Szczegółowe mapki i infomacje otrzymacie w trakcie trwania gry w formie misji i zadań.
[poniższe mapki jako przykład z ostatniej "Pustynnej Burzy"]
Jak na każdym przyzwoitym milsimie, tak i u nas misje są ciekawe, rozbudowane i zaprezentowane na mapach. 
Ddowódcy ekip, oraz chętni otrzymają wydrukowane.
---------------------------------------------------------------
BONUSY DLA GRUP MIN 4 OSOBOWYCH

Dla chętnych ekip przygotujemy bardzo ciekawe i rozbudowane zadania poboczne i bonusowe. 
Wybrany dowódca otrzyma mapy, kopertę z zadaniami i potrzebny sprzęt/ekwipunek.
Zadania poboczne będą urozmaicone. Zarówno bojowe, jak i szpiegowskie, zwiadowcze, wsparcia itd.
---------------------------------------------------------------
 
 
---------------------------------------------------------------
 
---------------------------------------------------------------
STYLIZACJA

Bez większych wymogów. Cokolwiek "militarnego" lub "taktycznego".
Jedynie zakaz cywylnych ubrań: dresów, itp
---------------------------------------------------------------

STREFA GRY 

W pełni wykorzystamy nasz obiekt: okopy, wieżyczki i forty są punktami strategicznymi, a bunkier będzie podziemną twierdzą.

 
 
---------------------------------------------------------------
 
 
---------------------------------------------------------------
 
 
---------------------------------------------------------------
9:00 - zapisy, chrono
10:00 - rozgrzewka dla chętnych i odprawa dla początkujących
10:30 - główna odprawa
11:00 - start pierwszego scenariusza
12:30 - przerwa
13:00 - start drugiego scenariusza
14:30 - przerwa
15:00 - start trzeciego scenariusza
16:30 - przerwa
17:00 - start czwartego scenariusza (wieczornego)
18:00 - koniec

LIMITY FPS jak na grafice powyżej.

MAGAZYNKI:
- real/low/midcapy
- hi-capy TYLKO gdy są nietypowe i nie mamy midów w wypożyczalni.
- boxy TYLKO w RKMach (repliki karabinów maszynowych zasilanych taśmowo, M60, PKM itp).

POZOSTAŁE ZASADY:
- wiek 15-18 lat - pisemna zgoda opiekuna - wzór jest tutaj: 
- CQB - obowiązek używania twardej osłony twarzy w CQB
- okulary/gogle tylko atestowane (zakaz siatek)
- dozwolone HPki
- możliwe lotne chrono podczas gry
- osoby łamiące zasady gry i oszukujące zostają wykluczane z imprezy (permabany też już nie jeden otrzymał).

UWAGA + 10zł dla osób które nie wpiszą się prawidłowo na listę uczestników!
---------------------------------------------------------------
 
Wróć do spisu treści | Wróć do menu głównego