"Iwo Jima 1945"[2024] - Bunkier Wojkowice

Idź do spisu treści

Menu główne:

GRY OTWARTE
---------------------------------------------------------------
"IWO JIMA 1945" v8.0 mikromilsim [21.07]

"Iwo Jima 1945" - to mikromilsim w klimatach drugo wojennych. Nawiązuje do ciężkich walk o wyspę Iwo Jima.

Impreza przeznaczona zarówno dla początkujących graczy wypożyczających sprzęt, jak i zaawansowanych wyjadaczy którzy chcą czegoś ekstra, masy misji i ciekawych mechanik rozgrywki.

Rozbudowane misje i zadania dla grup >=4 osób, oraz sporo małych misji dla pojedynczych osób, lub 2 osobowych drużyn.

Gracie ile chcecie. Choć im więcej tym lepiej
Osoby mające ograniczenia czasowe mogą w dowolnym momencie zakończyć zabawę.

3 strony konfliktu w tym więźniowie z ZSRR którzy fabularnie zaczynają walcząc po stronie Japonii, ale w dowolnym momencie wysadzenie więzienia sprawi, że będą mogli dołączyć do USA.

A co ciekawego będzie ?:
- dużo pirotechniki: świece dymne jako osłona, gazy bojowe i wzywanie nalotów, granaty, potykacze, moździerz, TNT do wysadzania celów misji
- banzaaaaaaai !!!!! i samobójcze ataki Japończyków
- katany i bagnety piankowe dla chętnych (nasze)
- pola minowe i wykrywacze min
- ataki moździerzowe na wybrane strefy
- manekiny jako zakładnicy, ranni, zdrajcy do powieszenia itp
- misje szpiegowsko-eksploracyjne z tajnymi dokumentami i zagadkami
- realistyczne zasady amunicji i skrzynie z zaopatrzeniem
- realistyczne zasady dotyczące celowników (mechaniczne dla większości i lunety dla snajperów)
- medycy i leczenie rannych
- zrzuty spadochroniarzy na tyłach
- telefony polowe i linie telefoniczne
- na pewno coś nowego jeszcze dodamy 

WSZELKIE INFORMACJE DOTYCZACE ZASAD GRY ZNAJDZIECIE NA TEJ STRONIE, ALE ZAPISY I AKTUALNOŚCI ZAWSZE ZNAJDUJĄ SIĘ NA FB W NASZYCH WYDARZENIACH:
https://www.facebook.com/Bunkier-Wojkowice-1493756384208238/events

WAŻNE: Jeśli nie masz fejsa, to możesz zapisać się bezpośrednio u mnie za pomocą sms pod nr 792 813 701. Wystarczy: nazwa wydarzenia, imię, nazwisko, frakcja, wariant z cennika.
---------------------------------------------------------------
 
STYLIZACJA

USA - dowolnie
JAPONIA - dowolnie + opaska na głowie (damy)
ZSRR - dużo czerwonych elementów
 
 
---------------------------------------------------------------
SCENARIUSZE I MAPY

Specjalnie na milsimy historyczne przygotowaliśmy 2 stoły magnetyczne z figurkami. Zarówno pozycje wroga, jak i aktualne misje są na bieżąco zaznaczane, dzięki czeku każdy będzie w stanie zobaczyć aktualną sytuację na froncie. 
Misje będą wydawane przez dowódców, a za ich wykonywanie otrzymujecie nagrody: granaty, świece dymne, potykacze, elementy do wykonywania misji, bandaże dla medyków, skrzynie z zaopatrzeniem, desant na tyły itp itd.
 
 
---------------------------------------------------------------
BONUSY DLA GRUP MIN 4 OSOBOWYCH

Dla chętnych ekip przygotujemy bardzo ciekawe i rozbudowane zadania poboczne i bonusowe. 
Wybrany dowódca otrzyma mapy, kopertę z zadaniami i potrzebny sprzęt/ekwipunek.
Zadania poboczne będą urozmaicone. Zarówno bojowe, jak i szpiegowskie, zwiadowcze, wsparcia itd.
---------------------------------------------------------------
KAMIKAZEEEEEE!!!! i inne ważne zasady
1. BROŃ BIAŁA (dozwolone tylko nasze otuliny)
Mamy katany dla "Japończyków" i "bagnety" dla USA. Wydamy chętnym podczas zapisów.
- nie wolno rzucać
- trafienie w replikę nic nie robi i można normalnie grać dalej.
- trafienie w ciało eliminuje gracza, ale można go wyleczyć (medyk)
- trafienie równoczesne (mniej więcej) eliminuje obu graczy
- JAPOŃCZYCY mogą wykonać atak KAMIKAZE. Podczas którego mogą atakować jedynie kataną. Podczas takiego ataku są nieśmiertelni (broń palna) i nie wolno w nich strzelać. Można ich jedynie wysadzić (granaty), oraz wyeliminować bagnetem.
ALE czas trwania takiego ataku jest bardzo ograniczony i trwa tak długo ile ma powietrza w płucach.
JEDEN DŁUGI OKRZYK: "KAMIKAZEEEEEEEEEEEE". Jak się zająknie, albo zrobi wdech to koniec i z automatu ginie (bez względu na wszystko). Żyje tak długo jak długo będzie krzyczał.
KAMIKAZE można jedynie wykonywać na poligonie !
2. SAPERZY
USA i JAPONIA będzie posiadała saperów (chętni gracze)
- tylko saperzy będą mogli wykonywać misje saperskie: np. wysadzanie celów.
- tylko saperzy używają wykrywaczy min
- saperzy mają limit ładunków, ale w nagrody za wykonywanie innych misji pojawią się nowe zapasy w skrzyni zaopatrzeniowej w bazie.
3. CELOWNIKI
Karabiny powtarzalne (2 i 4 takt) mogą posiadać lunety.
Pozostałe jedynie celowniki mechaniczne
---------------------------------------------------------------

STREFA GRY [cały obiekt] 

W pełni wykorzystamy nasz obiekt: okopy, wieżyczki i forty są punktami strategicznymi, a bunkier będzie podziemną twierdzą.

 
 
---------------------------------------------------------------
 
 
---------------------------------------------------------------
 
 
 
---------------------------------------------------------------
9:00 - zapisy, chrono
10:30 - główna odprawa i start 
15:00 - koniec milsima
15:00 - 16:00 luźne scenariusze

LIMITY FPS jak na grafice powyżej.

MAGAZYNKI:
- real/low/midcapy
- hi-capy TYLKO gdy są nietypowe i nie mamy midów w wypożyczalni.
- boxy TYLKO w RKMach (repliki karabinów maszynowych zasilanych taśmowo, M60, PKM itp).

POZOSTAŁE ZASADY:
- wiek 15-18 lat - pisemna zgoda opiekuna - wzór jest tutaj: 
- CQB - obowiązek używania twardej osłony twarzy w CQB
- okulary/gogle tylko atestowane (zakaz siatek)
- dozwolone HPki
- możliwe lotne chrono podczas gry
- osoby łamiące zasady gry i oszukujące zostają wykluczane z imprezy (permabany też już nie jeden otrzymał).

UWAGA + 10zł dla osób które nie wpiszą się prawidłowo na listę uczestników!
---------------------------------------------------------------
 
Wróć do spisu treści | Wróć do menu głównego