"Iwo Jima 1945"[2023] - Bunkier Wojkowice

Idź do spisu treści

Menu główne:

GRY OTWARTE
---------------------------------------------------------------
"IWO JIMA 1945" mikromilsim [10.07]

"Iwo Jima 1945" - to mikromilsim w klimatach drugo wojennych.
3 strony konfliktu w tym więźniowie z ZSRR którzy fabularnie zaczynają walcząc po stronie Japonii, ale w dowolnym momencie wysadzenie więzienia sprawi, że będą mogli dołączyć do USA.
Na zeszłorocznej "Iwo Jimie" zrobiliśmy kilka fajnych modyfikacji w zasadach które sprawdziły się rewelacyjnie i na pewno je ponowimy .... BAAAANZAAAAAIIIIIIIIIII !!!!!

Iwo Jima charakteryzuje się kilkoma fajnymi rozwiązaniami:
- BANZAI czyli szarże z katanami i obrona za pomocą bagnetów (piankowe)
- dajemy opaski kamikaze Japończykom
- sporo walk okopowych
- ograniczenia dotyczące celowników
- role medyków i saperów

WSZELKIE INFORMACJE DOTYCZACE ZASAD GRY ZNAJDZIECIE NA TEJ STRONIE, ALE ZAPISY I AKTUALNOŚCI ZAWSZE ZNAJDUJĄ SIĘ NA FB W NASZYCH WYDARZENIACH:
https://www.facebook.com/Bunkier-Wojkowice-1493756384208238/events

WAŻNE: Jeśli nie masz fejsa, to możesz zapisać się bezpośrednio u mnie za pomocą sms pod nr 792 813 701. Wystarczy: nazwa wydarzenia, imię, nazwisko, frakcja, wariant z cennika.
---------------------------------------------------------------
SCENARIUSZE I MAPY

Jak na każdym przyzwoitym milsimie, tak i u nas misje są ciekawe, rozbudowane i zaprezentowane na mapach. A zawartość map mówi sama za siebie :)

---------------------------------------------------------------
KAMIKAZEEEEEE!!!! i inne ważne zasady
1. BROŃ BIAŁA (dozwolone tylko nasze otuliny)
Mamy katany dla "Japończyków" i "bagnety" dla USA. Wydamy chętnym podczas zapisów.
- nie wolno rzucać
- trafienie w replikę nic nie robi i można normalnie grać dalej.
- trafienie w ciało eliminuje gracza, ale można go wyleczyć (medyk)
- trafienie równoczesne (mniej więcej) eliminuje obu graczy
- JAPOŃCZYCY mogą wykonać atak KAMIKAZE. Podczas którego mogą atakować jedynie kataną. Podczas takiego ataku są nieśmiertelni (broń palna) i nie wolno w nich strzelać. Można ich jedynie wysadzić (granaty), oraz wyeliminować bagnetem.
ALE czas trwania takiego ataku jest bardzo ograniczony i trwa tak długo ile ma powietrza w płucach.
JEDEN DŁUGI OKRZYK: "KAMIKAZEEEEEEEEEEEE". Jak się zająknie, albo zrobi wdech to koniec i z automatu ginie (bez względu na wszystko). Żyje tak długo jak długo będzie krzyczał.
KAMIKAZE można jedynie wykonywać na poligonie !
2. SAPERZY
USA i JAPONIA będzie posiadała saperów (chętni gracze)
- tylko saperzy będą mogli wykonywać misje saperskie: wysadzanie celów.
- saperzy mają limit ładunków, ale w nagrody za wykonywanie innych misji pojawią się nowe zapasy w skrzyni zaopatrzeniowej w bazie.
3. CELOWNIKI
Karabiny powtarzalne (2 i 4 takt) mogą posiadać lunety.
Pozostałe jedynie celowniki mechaniczne
---------------------------------------------------------------

STREFA GRY 

Możemy się pochwalić największym kompleksem airsoftowo-paintballowym w kraju. 
Pomaga to bardzo w organizacji tak dużego i rozbudowanego eventu. 
W pełni wykorzystamy nasz obiekt: okopy, wieżyczki i forty są punktami strategicznymi, bunkier będzie twierdzą, a w biurowcu będą się toczyć walki na wszystkich piętrach, oraz prowadzony będzie ostrzał z okien.

 
 
---------------------------------------------------------------
 
 
---------------------------------------------------------------
CENNIK 

Zapisy i wpłaty są podzielone na 2 tury.
Im wcześniej się zapiszecie i opłacicie uczestnictwo, tym lepszą cenę otrzymacie.
Dzięki wpłatom w I turze będziemy w stanie lepiej oszacować ilość uczestników i lepiej się przygotować.
No i zapisy na miejscu będą szybsze
Pozwala to tez na zachowanie zeszłorocznych cen.
--------------------------------------------------------------------------------
PRZELEW :
mbank: 02 1140 2004 0000 3602 7409 3321
TYTUŁ "Iwo Jima imię i numer z listy"
(nazwisko nieobowiązkowe)
BLIK na tel 792 813 701 (w tytule imię i numer z listy uczestników)

NA MIEJSCU jak zawsze gotówka lub BLIK [+5zł]
 
 
---------------------------------------------------------------
9:00 - zapisy, chrono i rozgrzewka
10:30 - odprawa i start
15:30 - koniec

LIMITY FPS jak na grafice powyżej.

MAGAZYNKI:
- real/low/midcapy
- hi-capy TYLKO gdy są nietypowe i nie mamy midów w wypożyczalni.
- boxy TYLKO w RKMach (repliki karabinów maszynowych zasilanych taśmowo, M60, PKM itp).

POZOSTAŁE ZASADY:
- wiek 12-18 lat - pisemna zgoda opiekuna - wzór jest tutaj: 
- CQB - obowiązek używania twardej osłony twarzy
- okulary/gogle tylko atestowane (zakaz siatek)
- dozwolone HPki
- możliwe lotne chrono podczas gry
- osoby łamiące zasady gry i oszukujące zostają wykluczane z imprezy (permabany też już nie jeden otrzymał).

UWAGA + 10zł dla osób które nie wpiszą się prawidłowo na listę uczestników!
---------------------------------------------------------------
 
Wróć do spisu treści | Wróć do menu głównego