"Iwo Jima 1945"[] - Bunkier Wojkowice

Idź do spisu treści

Menu główne:

GRY OTWARTE
---------------------------------------------------------------
"IWO JIMA 1945" mikromilsim [26.03]

"Iwo Jima 1945" - to mikromilsim w klimatach drugo wojennych. jest rozbudowaną i nie co bardziej realistyczną odmianą ASG z wieloma dodatkowymi mechanikami. Misje są dłuższe, ciekawsze i bardziej złożone niż na zwykłej grze. 
3 strony konfliktu w tym więźniowie z ZSRR którzy fabularnie zaczynają walcząc po stronie Japonii, ale w dowolnym momencie wysadzenie więzienia sprawi, że będą mogli dołączyć do USA.
[Na zeszłorocznej "Iwo Jimie" zrobiliśmy kilka fajnych modyfikacji w zasadach które sprawdziły się rewelacyjnie i na pewno je ponowimy .... BAAAANZAAAAAIIIIIIIIIII !!!!!]

Gracze początkujący poznają ASG z najlepszej strony, a zaawansowani będą mogli wykonywać najtrudniejsze misje i wyzwania.

Grupy 4 osobowe i większe otrzymają własne zadania i misje poboczne.

Gra składa się z 4 długich scenariuszy (90+90+90+60 min). Będą przerwy na posilenie się (ogarniemy co nie co).

Iwo Jima charakteryzuje się kilkoma fajnymi rozwiązaniami:
- BANZAI czyli szarże z katanami i obrona za pomocą bagnetów (piankowe)
- dużo artylerii (moździerz i pirotechnika)
- dajemy opaski kamikaze Japończykom
- sporo walk okopowych
- ograniczenia dotyczące celowników
- role medyków i saperów
- specjalne misje dla grup min 4osobowych
- kilka misji głównych i wiele misji pobocznych mających wpływ na rozgrywkę (różne bonusy)

WSZELKIE INFORMACJE DOTYCZACE ZASAD GRY ZNAJDZIECIE NA TEJ STRONIE, ALE ZAPISY I AKTUALNOŚCI ZAWSZE ZNAJDUJĄ SIĘ NA FB W NASZYCH WYDARZENIACH:
https://www.facebook.com/Bunkier-Wojkowice-1493756384208238/events

WAŻNE: Jeśli nie masz fejsa, to możesz zapisać się bezpośrednio u mnie za pomocą sms pod nr 792 813 701. Wystarczy: nazwa wydarzenia, imię, nazwisko, frakcja, wariant z cennika.
---------------------------------------------------------------
SCENARIUSZE I MAPY

Jak na każdym przyzwoitym milsimie, tak i u nas misje są ciekawe, rozbudowane i zaprezentowane na mapach. 
Mapy poglądowe z zeszłej Iwo Jimy. 
Nowe mapy będą znacznie bardziej rozbudowane, gdyż event trwa 2x dłużej i dzieli się na 4 duże scenariusze.
PS. Mapy będą dostępne dopiero na evencie, a chętni i dowódcy ekip otrzymają wydrukowane
---------------------------------------------------------------
BONUSY DLA GRUP MIN 4 OSOBOWYCH

Dla chętnych ekip przygotujemy bardzo ciekawe i rozbudowane zadania poboczne i bonusowe. 
Wybrany dowódca otrzyma mapy, kopertę z zadaniami i potrzebny sprzęt/ekwipunek.
Zadania poboczne będą urozmaicone. Zarówno bojowe, jak i szpiegowskie, zwiadowcze, wsparcia itd.
---------------------------------------------------------------
KAMIKAZEEEEEE!!!! i inne ważne zasady
1. BROŃ BIAŁA (dozwolone tylko nasze otuliny)
Mamy katany dla "Japończyków" i "bagnety" dla USA. Wydamy chętnym podczas zapisów.
- nie wolno rzucać
- trafienie w replikę nic nie robi i można normalnie grać dalej.
- trafienie w ciało eliminuje gracza, ale można go wyleczyć (medyk)
- trafienie równoczesne (mniej więcej) eliminuje obu graczy
- JAPOŃCZYCY mogą wykonać atak KAMIKAZE. Podczas którego mogą atakować jedynie kataną. Podczas takiego ataku są nieśmiertelni (broń palna) i nie wolno w nich strzelać. Można ich jedynie wysadzić (granaty), oraz wyeliminować bagnetem.
ALE czas trwania takiego ataku jest bardzo ograniczony i trwa tak długo ile ma powietrza w płucach.
JEDEN DŁUGI OKRZYK: "KAMIKAZEEEEEEEEEEEE". Jak się zająknie, albo zrobi wdech to koniec i z automatu ginie (bez względu na wszystko). Żyje tak długo jak długo będzie krzyczał.
KAMIKAZE można jedynie wykonywać na poligonie !
2. SAPERZY
USA i JAPONIA będzie posiadała saperów (chętni gracze)
- tylko saperzy będą mogli wykonywać misje saperskie: wysadzanie celów.
- saperzy mają limit ładunków, ale w nagrody za wykonywanie innych misji pojawią się nowe zapasy w skrzyni zaopatrzeniowej w bazie.
3. CELOWNIKI
Karabiny powtarzalne (2 i 4 takt) mogą posiadać lunety.
Pozostałe jedynie celowniki mechaniczne
---------------------------------------------------------------

STREFA GRY 

W pełni wykorzystamy nasz obiekt: okopy, wieżyczki i forty są punktami strategicznymi, a bunkier będzie podziemną twierdzą.

 
 
---------------------------------------------------------------
 
 
---------------------------------------------------------------
 
 
 
---------------------------------------------------------------
9:00 - zapisy, chrono
10:00 - rozgrzewka dla chętnych i odprawa dla początkujących
10:30 - główna odprawa
11:00 - start pierwszego scenariusza
12:30 - przerwa
13:00 - start drugiego scenariusza
14:30 - przerwa
15:00 - start trzeciego scenariusza
16:30 - przerwa
17:00 - start czwartego scenariusza (wieczornego)
18:00 - koniec

LIMITY FPS jak na grafice powyżej.

MAGAZYNKI:
- real/low/midcapy
- hi-capy TYLKO gdy są nietypowe i nie mamy midów w wypożyczalni.
- boxy TYLKO w RKMach (repliki karabinów maszynowych zasilanych taśmowo, M60, PKM itp).

POZOSTAŁE ZASADY:
- wiek 15-18 lat - pisemna zgoda opiekuna - wzór jest tutaj: 
- CQB - obowiązek używania twardej osłony twarzy w CQB
- okulary/gogle tylko atestowane (zakaz siatek)
- dozwolone HPki
- możliwe lotne chrono podczas gry
- osoby łamiące zasady gry i oszukujące zostają wykluczane z imprezy (permabany też już nie jeden otrzymał).

UWAGA + 10zł dla osób które nie wpiszą się prawidłowo na listę uczestników!
---------------------------------------------------------------
 
Wróć do spisu treści | Wróć do menu głównego